מה חתימת המייל שלך אומרת עליך ועל הארגון שלך?

חתימה

מה חתימת המייל שלך אומרת עליך ועל הארגון שלך?

ככל שהתקדמתי (אור) בתפקידים השונים הבנתי את החשיבות של מיתוג אישי בתוך הארגון ומיתוג כחלק מהארגון. תובנה מרכזית שרכשתי בתוך כל הגדילה הזו היא שהרבה מהתקשורת הארגונית עסקית היא דרך מיילים והדבר בו נתקלים יותר מכל הוא החתימה שלי במייל. יצא לי לחוות כל מיני קשיים טכניים ובעיקר מעצבנים עם חתימות אימייל, כחלק מהחלטה לחפש פתרון טכנולוגי מצאתי את טל ג'רפי עם פתרון טכנולוגי ישראלי נוח וקל לשימוש שנקרא Hatima.co.il. קל, מהיר וזול ונראה מעולה ומקצועי. הפרסום הזה הוא לפרגן לטל על מוצר מעולה ושירות מדהים (תגובתי ואדיב מאוד), לתת לכם ערך איך לקחת את עצמכם צעד אחד קדימה במיתוג אישי וגם חתימות חינם ל- 20 הראשונים שיירשמו בסוף הכתבה (הקישור יהיה זמין ל-24 שעות).  

חשיבות אחידות של חתימות בארגון

חתימה למייל שלך חשובה לזהות הארגונית שלך. ארגונים רבים מאפשרים יד חופשית לעיצוב החתימה, בלי הרבה מחשבה על ההשפעה האמיתית של החתימה. העובדים מעצבים את החתימה שלהם לפי טעמם האישי, חלקם יבחרו צבעים שונים, תמונות שונות אך עם כל הרצון הטוב, דבר זה לא טוב לדימוי של הארגון.חשוב שלכל עובדי החברה תהיה את אותה חתימה, עם לוגו של החברה, אותו פונט וצבעים, זה משדר מקצועיות וכן מוסיפה ערך רב לתדמית המותג.חתימה לארגון יכולה להשפיע על כל חלק בחברה, משירות לקוחות ועד קידום מכירות.

חשוב שלכל מחלקה תהיה חתימה אחידה, עם מידע עדכני, יעיל ומדויק. כאשר הלקוחות רואים את חתימת החברה שמעוצבת, מוכרת, הם ירגישו שהכל בשליטה ומסודר.הלקוחות צריכים אתכם יותר מתמיד והחתימה היא חלק גדול מזה. לדוגמה, במידה ולקוח רוצה ליצור קשר עם שירות לקוחות, דרך החתימה אחידה, ברורה ומסודרת הוא יוכל.

חשיבות של חתימה שנראית טובה למיתוג האישי

חברות רבות משקיעות מאמצים רבים בקמפיינים לשיווק בדוא"ל, אך אין דגש והשקעה גם בחתימה של המותג. קיימת פה הזדמנות לעובדי החברה להפיץ מידע על המותג, לפרסם מוצרים חדשים ולחזק את ערך המותג.

קבלו 3 טיפים שיעזרו לאסטרטגיה השיווקית שלכם –

הוספת תוכן רלוונטי

בחתימה בדרך כלל מופיע המידע הרגיל – אתר, טלפון וכו'. אם ברצונכם לשדרג את המיתוג, הוסיפו קישורים עדכניים לפרויקטים שלכם כמו מוצר חדש, כתבה שעשו עליכם, בלוג או כל דבר רלוונטי לאותו זמן.

ערך למותג

כפי שכבר הזכרנו, חתימה עקבית לכלל עובדי החברה מובילה לחיזוק ערך המותג.

ערוצים שונים

זוהי הזדמנות טובה לשיווק הערוצים החברתיים שלכם בצורה הכי אורגנית שיש.

במידה ויש לארגון שלכם עוד אופציות ליצירת קשר, צרפו אותן לחתימה שלכם, כדי שללקוח יהיה ברור שיש עוד אפשרויות כמו קישור לצ'אט לייב באתר, מספר טלפון, רשתות חברתיות (פייסבוק, לינקדאין, טוויטר,וכו'..)

מה חשוב שיהיה בחתימה?

חתימה למייל זאת הזדמנות עבור החברה להבהיר ללקוחות מי אתם, מידע על העסק, דרכים ליצירת קשר ועוד. ישנם ארגונים שלא משקיעים הרבה מחשבה ורושמים רק פרט אחד או שניים ואינם מנצלים זאת, כדי לחבור לאנשים שאיתם הם מתכתבים וליצור מערכת יחסים טובה.

אז מה החתימה צריכה לכלול ?

  • שם פרטי ומשפחה
  • מידע למי אתם שייכים (שם של החברה ותפקיד)
  • פרטי התקשרות (טלפון, אתר, פקס)
  • רשתות חברתיות
  • התאמת חתימה למכשיר נייד
  • לוגו או תמונה, אנשים זוכרים טוב יותר תמונות מאשר טקסט
  • צבעים – נסו להשתמש בצבעים של לוגו החברה
  • פונט ברור וקריא, התואם לסגנון שאתם רוצים לשדר
  • קישורים לתוכן רלוונטי שיעניין את הלקוח

טעויות נפוצות

  1. עומס רב של מידע: יותר מידי שורות ומידע יבלבלו את הנמען, יש פחות סיכוי שהוא ילחץ על אחת מהאופציות
  2. הוספה של כתובת המייל: טעות נפוצה של הרבה אנשים, הרי מי שקיבל את המייל שלכם רואה אותו, אין צורך לצרף מידע מיותר, נצלו את זה להוסיף דברים אחרים לחתימה.
  3. חתימה לא תואמת לנייד: לפחות חצי מהאנשים שקוראים את המיילים עושים זאת דרך הנייד, אם החתימה לא תהיה תואמת, הנמען לא יוכל ללחוץ על הקישורים שצירפתם, כיוון והמסך קטן יותר מהמחשב.
  4. רשתות חברתיות לא פעילות: נכון מומלץ להוסיף לחתימה רשתות חברתיות של החברה, אבל במידה ואינכם מעדכנים את הרשתות בדברים רלוונטיים בתדירות גבוהה, עדיף לכם לא לצרף ולחסוך לנמען אכזבה מכם.

החתימה שלי

הממשק של יצירת החתימה היה לי נוח קל ומהיר, ללא צורך להתחיל לחפש הסברים הכל קרה בצורה אינטואטיבית. נוח מאוד ליישם בתוך האימייל שלי, לא היה שום בעיות של קישור שלא עובד או תמונות שזזות. כל מה שאתה רוצה מחתימה שהיא תראה טוב, הקישורים יעבדו ותשדר את המסר שאתה רוצה לשדר. מבחינת עלות-תועלת – העלות נמוכה ומשתלמת, אני שמח לא להתעסק בבנייה של חתימה בעצמי – משתלם יותר לרכוש את השירות. אשמח לשמוע מה אתם חושבים על החתימה שלי? 

השירות של חתימה למייל (hatima.co.il)

שירות חתימה דיגיטלית במייל מאפשר יצירת חתימה אחת והעברת הקישור שלה לשאר עובדי ומנהלי החברה. השירות שלנו הוא לאפשר לכם ליצור חתימה למייל בקלות ובמהירות, שתהיה מקצועית וייחודית לכם. חתימה כזו תוסיף לתדמית של העסק ערך רב ותספק בדיוק את המידע הנדרש לנמען, בכל הנוגע ליצירת קשר ומידע על העסק. הפלטפורמה שלנו ידידותית למשתמש. בנוסף, אינכם מחוייבים לשירות או לרישום באתר.

היתרונות שלנו

היתרונות שלנו

  • יצירת חתימה אונליין – קבלו את החתימה באותו הרגע!
  • מגוון תבניות – אתם לא צריכים לעבוד קשה בבחירת עיצוב החתימה
  • תואם לכל מכשיר
  • העלאת תמונות
  • שינוי החתימה – תוכלו לערוך מחדש את החתימה בכל זמן שתרצו

הקישור יהיה זמין ל24 שעות וה-20 הראשונים שישאירו פרטים יקבלו חתימה אחת בחינם. לחצו כאן להרשמה.

בכדי ליצור חתימה למייל לחצו כאן.

בהצלחה!

נגיסי ידע נוספים

שמעתם/ן על הספר 'למידה אבולוציונית'? בואו לקרוא עוד…

דילוג לתוכן