בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
- הכרות
- מה זה מטאוורס?
- מה ההשפעה של המטאוורס על עולם העבודה? (איך יראה היום יום שלנו)
- החוויה האימרסיבית והחיבור בין העולמות
- אלו פלטפורמות 'מטאוורס' כבר קיימות? (איך יראה יום לימודים של הדור הבא?)
- הפיתוח של 'סביבה' מאוד יקרה, האם אתה מכיר אמצעים להנגיש את הפיתוח?
- האם יש 'סביבת' מטא-וורס קוד פתוח שאפשר מחר בבוקר להקים בה סביבת למידה בעצמנו?
- איזה השפעות פסיכולוגיות שליליות/חיוביות יש לסביבות של המטאוורס?
- איך אנחנו יכולים להכין ילדים/מבוגרים לסביבות ותרחישים קיצונים במטאוורס?
- האם יש לחפצים במטאוורס ערך כלכלי? כמו NFT ואיך יתחבר לעניין מטבעות קריפטו?
- עולמות הלמידה בארגונים והחינוך חייבים להיערך להיות נוכחים במטאוורס
- אני (אור) מדמיין את עולם הלמידה במטאוורס ואז מאתגר את משה לדמיין אותו
- "לכל ילד תהיה מכונה אחת או AI אחד שיבין אותו ויידע להתאים לו את המסלול"
- אתה לא מפחד שהטכנולוגיה הזו תיצור ניתוק בין בני אדם?
- אם אני בוחר להקים מדינה, האם זה אפשרי?
- איך אתה לומד משהו חדש? (שאלה חוזרת לכל מרואיין)
- האם יש משהו שהייתי צריך לשאול ולא שאלתי?