בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
- הכרות
- מה זה משחוק במציאות מדומה? (איך זה נראה ומרגיש?)
- אין ספק שלמידה בתווך של משחוק במציאות מדומה יותר חוויתי. אבל, האם זה יותר אפקטיבי מאשר שיטות למידה אחרות?
- העלויות של פיתוח תוצר למידה במציאות מדומה היא גבוהה. מה העלויות? מתי נפתח במציאות רבודה ומתי לא?
- מה תגיד למנהלי.ות בארגון על העלויות הגבוהות? ולמי זה לא מתאים?
- סטרטאפים וכלים שיוכלו לג'נרט סביבת מציאות מדומה בכתיבת משפט מתחילים לקרוא עור וגידים. האם לדעתך זה עתיד הפיתוח בעולם המציאות המדומה?
- האם תוכל לשתף בסיפור מקרה / שינוי ארגוני שהצדיק החזר השקעה של המוצר?
- מתי לא נשתמש? פינג פונג אור ורונן + מציאות רבודה
- לפני כשנה שנתיים המטאוורס היה העתיד של כולנו. אבל, הוא נעלם מהשיח וכמעט לא מדברים עליו למה?
- אם לא הכרתי את עולם המציאויות (רבודה/מדומה) איך תמליץ לי ללמוד את זה?
- איך אתה לומד משהו חדש? (שאלה חוזרת לכל מרואיין/ת)