מה הקשר בין פרסום, בינה מלאכותית ולמידה? | שלי אור גיסר | פרק 127 | רעב לידע פודקאסט עם אור דניאל
תכירו את שלי אור גיסר, ארט-דירקטורית ויוצרת תוכן עם AI. בואו להכיר את עולם הפרסום ואיך הם משתמשים בכלי בינה מלאכותית יוצרת לבנייה של תוכן פרסומי. איך עולם הפרסום דומה לעולם הלמידה? מה נוכל ללמוד מהשינויים המתרחשים בעולם הפרסום וליישם בעולם הלמידה בארגונים. בואו ללמוד על הקשר בין פרסום, בינה מלאכותית ולמידה.

מוזמנים/ות לשתף:

בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:

  • הכרות
  • מה זה עולם הפרסום? (מה ההבדל בין שיווק לפרסום?)
  • כיצד הבינה מלאכותית משנה את עולם הפרסום?
  • אילו כלים ישלטו בעולם הפרסום בעתיד הקרוב?
  • איך עולם הלמידה בארגונים יכול ללמוד מהשינוי בעולם הפרסום?
  • התקלה: נגיד ואת היית לומדת במסגרת איך היית לומדת עם כלים כאלו?
  • מי שמפחד מהטכנולוגיה, מה הוא צריך לעשות כדי להתחיל לעבוד איתה?
  • מה התהליך המחשבתי שלך שאת 'מפצחת' את המסר הפרסומי?
  • איך את לומדת משהו חדש? (שאלה חוזרת לכל מרואיין/ת)
  • האם יש משהו שהייתי צריך לשאול ולא שאלתי?

שמעו בנגן

האזנה עם כתוביות

קישורים רלוונטיים

שלי אור גיסר בפייסבוק- כאן

שלי אור גיסר בלינקדין – כאן

צפו בהרצאה 7 דק' של שלי אור גיסר מהאירוע The Future of AI-Human Learning 2024 (מכיל את הפרסומת של דיור) כאן

 

האזינו בפלטפורמה הנוחה לכם

פרקים

שמעתם/ן על הספר 'למידה אבולוציונית'? בואו לקרוא עוד…

דילוג לתוכן