בפרק נדבר על הנושאים הבאים:
- מה הצורך ואיך התל"ב התחיל? אדם קם בבוקר ומחליט לייסד תו תקן לאיכות בהדרכה
- איך הוחלט במה התקן עוסק ובמה לא?
- איך התל"ב השפיע על תורת ההדרכה של צה"ל? (יש תורת הדרכה של צה"ל?)
- מה היו ההתנגדויות לכניסה של התל"ב? מי היו המתנגדים המרכזיים?
- כיצד מתמודדים עם התנגשות בין הפיקודי להדרכתי?
- אם ארגון אזרחי ברוצה תקן לאיכות בהדרכה איך הוא עושה את זה?
- מה עושים בדילמה בין המצוי והרצוי – האם משנים את הנוהל או אוכפים אותו?
- מהם שבעת הפרקים של התל"ב ומה כל פרק עוסק?
- אם היה באפשרותך לארגן אחרת את התל"ב איך היית משנה אותו?
- איך ניתן להנגיש את התל"ב? (רמז: דיגיטלי, הפיכה לבלתי מסווג)
- האם איכות היא דבר סובייקטיבי?
- מה היית אומר למפקד/מנהל בפעם הראשונה שהוא נחשף לתל"ב?
- מה אתה מייעץ לגופי האקדמיה לאמץ מהתל"ב בכדי לשפר את עצמם? (התייחסות גם למשרד החינוך)
- תקן לאיכות בהדרכה לאן?
שמעו בנגן
קישורים רלוונטיים
הפרופיל של צביקה וולק בפייסבוק: https://www.facebook.com/zvika.volk
הטיזר שפורסם שבוע לפני יציאת הפרק
