בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
- היכרות עם ד"ר שרייבר ומה זה תפקוד ניהולי?
- מה זה תכנון? חקר התכנון עם א/נשים בעלי הפרעות קשב וריכוז
- אם תפקוד ניהולי היא יכולת מולדת, האם ניתן לפתח אותה?
- איך למצוא את הגורמים שמשפיעים על התפקוד שלי?
- מהם התפקודים הניהוליים הנוירולוגיים הנפוצים ביום יום? (יזימה, יוזמה ואיתחול)
- גמישות מחשבתית, ויסות מחשבות ורגשות אצל מנהלים
- איך גילית שהיכולות הללו מתחברות לפעילות נוירולוגית ואיך ניתן לזהות אנשים שרכשו את היכולות הללו או למדו אותם?
- זיכרון העבר, הווה ועתיד
- איך לפתח ויסות רגשי בלמידה (מודל נתי"ב)
- מה מצב תפקוד הניהולי של ממשלות בעידן הקורונה
- איך אתה יכול לזהות בעיות בתפקוד הניהולי שלך? ואיך להתמודד עם זה, מהצד שלנו וגם איך הארגון יכול להתמודד עם בעיות בתפקוד ניהולי
- איך אני אדע לזהות עובד עם קשיים בתפקודים ניהוליים לבין עובד חסר מוטיבציה? (מוטיבציה היא מנבא ליכולת תכנון, גם מוטיביציה היא תפקוד ניהולי)
- מיקוד בגמישות מחשבתית, מה זה אומר? (מה זה הפרעת קשר?)
- איך לשפר את איכות החיים שלך?
- האם הכל זה מיינדסט או בכלל קושי נוירולוגי? (דוג' אומדן זמן)
- איך לתקן איזונים במוח וללמד אותו ולהקנות יכולות לפיצוי או איזון בתפקוד המוחי
- עם מי כדאי להתייעץ?
- מהו זיכרון עתיד?
- למה חשוב לשלב טכנולוגיות בתהליכי למידה?
- הערך של תפקוד ניהול לארגון