בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
- הכרות
- איך הגעת לחקור על 'רובוטים חברתיים'?
- האם אנחנו מתייחסים אחרת לישות פיזית (רובוט) או ישות וירטואלית (דמות במסך) בלמידה?
- מה זה רובוט חברתי? איך רובוטים חברתיים יכולים לסייע בחינוך ולמידה?
- האם הרובוטים החברתיים יכולים לעזור לפתח מיינדסט גדילה (Growth mindset) אצל ילדים?
- האם היה ניסוי שהראה כי שימוש ברובוטים חברתיים שיפר את הלמידה?
- איך הלומדים תופסים את הרובוט כישות? (ספוילר: כישות אמיתית)
- האם הרובוט היה בנוי כבן אדם? האם מתייחסים אחרת לרובוט בצורת כלב או אדם?
- אתיקה של הרובוטים החברתיים, האתגרים והדילמות של רובוטים בחינוך
- הרובוט יכול להעביר אימון/תהליך למידה לילד אוטיסטי טוב יותר מאדם אנושי
- כהורה האם יש יותר יתרונות או חסרונות בשילוב רובוט בחינוך הילד?
- האם הרובוטים יוכלו להחליף את המורים?
- האם נלמד בעתיד הקרוב 'אוריינות רובוטית'?
- קפצנו אל העתיד, האם תרצי שהילדים שלך יגדלו עם רובוטים?
- לאן את מקווה שעולם החינוך הטכנולוגי ילך בעתיד?
- אנחנו מפתחים רגשות לרובוטים, בעתיד האם הם יפתחו רגשות אלינו? האם לרובוטים יש נשמה?