האם טכנולוגיות חדשות יגרמו למהפכה בחינוך? | פרק 3

הצטרפו לגילוי ודיון בשאלה הבוערת ביותר 'האם טכנולוגיות חדשות יגרמו למהפכה בחינוך?'. פרק זה מביא סקירה של מחקרים שדנים בשאלות מעניינות בתפקיד הטכנולוגיה בלמידה, חשיבות הטכנו-פדגוגיה. האם באמת הטכנולוגיה שינתה את הלמידה עד כה? איזה למידה יותר אפקטיבית פרונטלית או למידה היברידית? מה המחקרים אומרים? לחצו PLAY.

מוזמנים/ות לשתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

שמעו בנגן

תוכן וקישורים רלוונטיים לפרק זה

'קוד פתוח' עם 17 מרצים ומרצות מעולמות האקדמיה, צבא, הייטק, חינוך ועסקים. יש מספר שיעורים שאני מעביר בקורס מוזמנים/ות לצפות. 

מאות  א.נשים כבר למדו והשתמש בקורס. הקורס חינמי וניתן להפצה חופשית. 

מקורות

Clark, R. (1983). Reconsidering research on learning from media. Review of educational research, 53, 445-449.

Clark, R. E., Feldon, D. F.(2014) Ten common but questionable principles of multimedia learning. In R. E. Mayer (Ed), The Cambridge handbook of multimedia learning (2nd.,pp. 151-173). Cambridge university press.

Clark, R. C., Mayer, R. E. (2011). E-learning and the science of instruction: proven guidelines for consumers and designers of multimedia learning. San Francisco, CA: Pfeiffer.

De Bruyckere, Pedro & Kirschner, Paul & Hulshof, Casper. (2015). Urban Myths about Learning and Education. Urban Myths about Learning and Education. 59. 1-209. 10.1007/s11528-015-0905-3.

Hattie, J. (2009). Visible learning: A synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement. London: Routledge.

Means, B., Toyama, Y., Murphy, R., Bakia, M., & Jones, J. (2009). Evaluation of evidence-based practices in online learning: A meta-analysis and review of online learning studies. Technical report. Washington, DC: Center for technology in learning.

Sung, E, & Mayer, R. E. (2013). Online multimedia learning with mobile devices and desktop computers: An experimental test of Clark’s method-not-media hypothesis. Computer in human behavior.

האזינו בפלטפורמה הנוחה לכם

דילוג לתוכן