האם טכנולוגיות חדשות יגרמו למהפכה בחינוך? | פרק 3
הצטרפו לגילוי ודיון בשאלה הבוערת ביותר 'האם טכנולוגיות חדשות יגרמו למהפכה בחינוך?'. פרק זה מביא סקירה של מחקרים שדנים בשאלות מעניינות בתפקיד הטכנולוגיה בלמידה, חשיבות הטכנו-פדגוגיה. האם באמת הטכנולוגיה שינתה את הלמידה עד כה? איזה למידה יותר אפקטיבית פרונטלית או למידה היברידית? מה המחקרים אומרים? לחצו PLAY.

מוזמנים/ות לשתף:

שמעו בנגן

תוכן וקישורים רלוונטיים לפרק זה

קורס ברגע לומדים ללמד אונליין

'קוד פתוח' עם 17 מרצים ומרצות מעולמות האקדמיה, צבא, הייטק, חינוך ועסקים. יש מספר שיעורים שאני מעביר בקורס מוזמנים/ות לצפות. 

מאות  א.נשים כבר למדו והשתמש בקורס. הקורס חינמי וניתן להפצה חופשית. 

מקורות

Clark, R. (1983). Reconsidering research on learning from media. Review of educational research, 53, 445-449.

Clark, R. E., Feldon, D. F.(2014) Ten common but questionable principles of multimedia learning. In R. E. Mayer (Ed), The Cambridge handbook of multimedia learning (2nd.,pp. 151-173). Cambridge university press.

Clark, R. C., Mayer, R. E. (2011). E-learning and the science of instruction: proven guidelines for consumers and designers of multimedia learning. San Francisco, CA: Pfeiffer.

De Bruyckere, Pedro & Kirschner, Paul & Hulshof, Casper. (2015). Urban Myths about Learning and Education. Urban Myths about Learning and Education. 59. 1-209. 10.1007/s11528-015-0905-3.

Hattie, J. (2009). Visible learning: A synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement. London: Routledge.

Means, B., Toyama, Y., Murphy, R., Bakia, M., & Jones, J. (2009). Evaluation of evidence-based practices in online learning: A meta-analysis and review of online learning studies. Technical report. Washington, DC: Center for technology in learning.

Sung, E, & Mayer, R. E. (2013). Online multimedia learning with mobile devices and desktop computers: An experimental test of Clark’s method-not-media hypothesis. Computer in human behavior.

האזינו בפלטפורמה הנוחה לכם

פרקים

שמעתם/ן על הספר 'למידה אבולוציונית'? בואו לקרוא עוד…

דילוג לתוכן