בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
- הכרות
- מה LLS ופרונטליין עושים?
- כמה 'מציאויות' יש? מהם בדיוק וההבדלים ביניהם?
- איך זה עובד? איך פרונטליין עובד? (המוצר פועל בענן האם יכול לעבוד בשרת מקומי?)
- למה להשתמש בכלל בטכנולוגיה של מציאויות בתהליכי למידה?
- הטכנולוגיה של מציאות רבודה/מדומה/מעורבת אינה בשימוש רחב כיום בתהליכי למידה, אתה יודע להצביע למה?
- מתי תגיד ללקוח אתה לא צריך את זה? אתה לא צריך אותי
- מה ארגון יחסוך בשימוש בטכנולוגיה של מציאויות?
- יצירת תוכן בתלת מימד מאוד יקרה, האם ניתן לייצר כיום תוכן בתלת מימד בצורה זולה יותר?
- איך מתמודדים עם הפער בין עולמות ההנדסה לטכנאים בשטח ואימוץ של טכנולוגיה חדשה על ידי הטכנאים?
- סימולציית התקלות ליצחק של 'מה עושים במקרה ו..?'
- מתי יהיה אימוץ רחב יותר של טכנולוגיות מציאות רבודה/מדומה/מעורבת?
- שאלה לשנינו, איך נדמיין את העולם בו טכנולוגיות המציאויות מאוד נפוצה?