בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
- הכרות
- הריאיון יתמקד בניסיון הייחודי שמביא איתו ד"ר וייס יחד עם התואר החדש שהוא מוביל 'פיתוח למידה והדרכה בשילוב דיגיטל' בקריה האקדמית אונו.
- איך הגיע ד"ר וייס לעולם הלמידה? (ביחידת 'הדרכה באמצעות מחשב' של חיל המודיעין)
- היותו מראשוני היזמים בטכנולוגיות חינוכיות בארץ, מםתח תוכנת "קטנים כגדולים" אשר הוטמעה בכל גני ישראל. סיפורי מקרה של טכנולוגיות חינוכיות ראשונות בישראל.
- האם הוא יותר יזם או יותר איש למידה?
- מה זאת אומרת יחיד ומיוחד בעולם? מה מיוחד ב'עת הדעת'? (Digital Teaching Platform)
- אם משהו רוצה להשתמש ב'עת הדעת' כיום הוא יכול?
- האם זו הפעם הראשונה שניתן פרס ראש הממשלה לתחום הלמידה בשילוב דיגיטל?
- איך הוא הגיע להיות ראש מסלול פיתוח למידה והדרכה בשילוב דיגיטל בקריה האקדמית אונו?
- הפער העצום של בין הרצוי למצוי בלמידה דיגיטלית – 'הוראה חירומית מרוחקת (ERT)
- התואר גם מכשיר לעבודה לארגונים וגם לחינוך? מה היתרונות לארגונים שתואר 'פיתוח הדרכה' זה יושב תחת הפקולטה לחינוך? (פירוט רחב על התואר)
- ישנו מסלול 'הדרכה' עבור פיתוח בארגונים, ומסלול 'למידה' עבור פיתוח בחינוך. אבל, אם אני לא יודע באיזה מסלול לבחור?
- איך אני אדע שאני מתאים ללמוד את התואר 'פיתוח למידה והדרכה בשילוב דיגיטל'? ולמה דווקא אצלכם?
- בתור לומד אצלכם, האם אני אלמד קורסים בצורה של קורסים דיגיטליים? (פדגוגיה דיגיטלית הומניסטית)
- שלושת הממים של ד"ר וייס איך לבחור מה ללמוד?
- האם אנשי חינוך עם תואר יכולים לעשות הסבה לעולם העסקי?
- איך תראה האנדרגוגיה בעתיד והאם לדעת ד"ר וייס יהיה ניתן ליישם אותה גם לילדים?
- אני לא חושב שעולם האד-טק כל כך מצליח בישראל, האם אני טועה?
- האם תרצה לעסוק גם ביזמות אד-טק חדשה?
- מה צריך לעשות מי שמעוניין ללמוד יותר את התחום?