בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
- הכרות
- מה זה ניהול ידע בארגון? (למה צריך כל כך ניהול ידע באופן מובהק דווקא בשירות לקוחות?)
- בונוס: מיתוג מחדש של ניהול הידע – קחו חלק
- איך אפשר להפוך את 'ניהול ידע' 'לסקסי ורלוונטי'?
- איזה שינויים 'תרבות ניהול ידע' יוצרת בארגון? איך אנחנו מנהלים ידע בארגון?
- איך ננהל את הניהול ידע שלנו טוב יותר?
- מה הבעיה הגדולה ביותר שתיתקל בה? (איציק התקיל אותי)
- איך אתה מדמיין את המערכת ניהול ידע האוטופית?
- איך אתה לומד משהו חדש?
שמעו בנגן
קישורים רלוונטיים
פרופיל פייסבוק של איציק – https://www.facebook.com/itsik.hanan
פרופיל לינקדין – https://www.linkedin.com/in/itsikhanan/
קבוצת פייסבוק 'ניהול ידע באירגונים' – https://www.facebook.com/groups/192964437814888
אתר WYZE – https://www.wyze.co.il/