בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
- הכרות
- מה זה אינפוגרפיקה? (ואיך הכל התחיל? בדומה להירוגליפים שהפכו לאימוג'י)
- האם צריך להתאים אינפוגרפיקה לפי תרבות ומקום מסוים?
- למה צריך ללמוד את זה? מי צריך ללמוד את זה?
- איך נתמודד עם 'המתח' בין הרצון להעביר כמות מידע גדולה לעומת המגבלה שניתן להעביר באינפוגרפיקה אחת?
- איך ליצור אינפוגרפיקה בצורה נכונה? (בוננזה: טיפים של מומחית מוח למהי אינפוגרפיקה לא טובה)
- איך אפשר לאמץ את הכישורים ליצירת אינפוגרפיקה? (עוד טיפים נפלאים…)
- איך אפשר לנצל את הביולוגיה של המוח כדי ליצור אינפוגרפיקה טובה?
- איך אבדוק שהאינפוגרפיקה שעשיתי היא טובה?
- האם יש אנשים שזוכרים טוב יותר טקסט מתמונה?
- איך אפשר לשלב את האינפוגרפיקה ביום יום שלי? (זה מצריך המון זמן ומשאבים)
- איך ניתן להתעמק ב-איך ליצור אינפוגרפיקה בעצמך?
- שאלה הפוכה על למידה: האם ללמד איך ליצור אינפוגרפיקה זו למידת העתיד? למידה המפתחת 'חשיבה פוטו-ויזואלית', 'חשיבת מידע' ו'חשיבת רפרודוקציה'? (לפי פרופ' עשת אלו חלק מששת הכישורים המרכיבים 'אוריינות דיגיטלית').
- המקצוע שלך למעשה הוא 'להנגיש מידע' עוד כמה מקצועות 'הנגשת מידע' לדעתך יהיו בעתיד של הצפת המידע?
- איך את לומדת משהו חדש?
שמעו בנגן
קישורים רלוונטיים
אפשר ליצור קשר עם יעל בטלפון 054-4608082
פרופיל הפייסבוק של יעל- כאן
האתר של יעל- כאן
האתר של יעל לסרטוני אינפוגרפיקה – כאן
פרופיל הלינקדאין של יעל – כאן
תיק העבודות בביהאנס- כאן
אינפוגרפיקה של סימון סקאר Iraq bloody toll– כאן
לקרוא עוד על אוריינות דיגיטלית (סוגי הכישורים שציינתי לפי פרופ' עשת הנדרשים לפיתוח 'אוריינות דיגיטלית') – כאן
לכלים טכנולוגיים באתר שלי עבור יצירת אינפוגרפיקות בעצמכם/ן (גשו לאינפוגרפיקות)- כאן