בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
- הכרות
- למה בחרת לעשות תזה על 'חשיבה מערכתית הנדסית-מאפיינים ותהליכי למידה'? (יוצא דופן לרקע הטכנולוגי שלך)
- פרופ' פרנק כיום אתה ראש התכנית לטכנולוגיות למידה דיגיטלית במכללת רמת גן. איך הגעת לתפקיד? ולמה יצרתם עוד תכנית תואר שני כזו?
- איך התכנית לימוד בנויה? איזה ידע, כלים ומיומנויות אני אקבל? (איך לומדים? ימים, מרחוק/קרוב וכו')
- התכנית פותחת את המחזור השלישי (אוק' 2021) מה הפידבק מהלומדים עד כה?
- למי מתאים תואר שני בטכנולוגיות למידה דיגיטלית? (מי קהלי היעד?)
- מה הדבר הכי חשוב שצריך לעשות בשנה הקרובה בלמידה? (בעקבות ההמשכיות של הקורונה)
- אין למידה א-סינכרונית, ללא למידה זו אי אפשר לייצר פרסונליזציה מאחר ואין איסוף נתונים. מה דעתך?
- האם יש ביקוש למקצוע 'טכנולוגיות למידה דיגיטליות'?
- איך אתה לומד משהו חדש?
- האם התואר שלכם הוא עם תזה?
- שאלה לקינוח: מה יותר אפקטיבי: למידה דיגיטלית או למידה פייס TO פייס (פרונטלית)?