תואר שני בטכנולוגיות למידה דיגיטלית | פרופ' מוטי פרנק | פרק 51 | רעב לידע פודקאסט עם אור דניאל
תכירו את פרופ' מוטי פרנק, ראש התוכנית לתואר שני בטכנולוגיות למידה דיגיטליות, האקדמית רמת גן. בעברו מהנדס חשמל ואלקטרוניקה ובהמשך מהנדס מערכות תקשורת וניווט בחיל האוויר, מרצה במספר מוסדות אקדמיים, ראש מחלקה ובהמשך סגן נשיא לעניינים אקדמיים במכון טכנולוגי חולון HIT, סגן נשיא באקדמית רמת גן, ראש המרכז לקידום ההוראה בטכניון, ב-HIT ובאקדמית רמת גן, נשיא האיגוד הישראלי להנדסת מערכות ועוד שלל רב של עשייה. בפרק נכיר את פרופ' פרנק ואת העשייה שלו, נדון בתואר השני בטכנולוגיות למידה דיגיטליות – למי זה מתאים? מה תלמדו? למה זה חשוב? ועוד.

מוזמנים/ות לשתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:

  • הכרות
  • למה בחרת לעשות תזה על 'חשיבה מערכתית הנדסית-מאפיינים ותהליכי למידה'? (יוצא דופן לרקע הטכנולוגי שלך)
  • פרופ' פרנק כיום אתה ראש התכנית לטכנולוגיות למידה דיגיטלית במכללת רמת גן. איך הגעת לתפקיד? ולמה יצרתם עוד תכנית תואר שני כזו?
  • איך התכנית לימוד בנויה? איזה ידע, כלים ומיומנויות אני אקבל? (איך לומדים? ימים, מרחוק/קרוב וכו')
  • התכנית פותחת את המחזור השלישי (אוק' 2021) מה הפידבק מהלומדים עד כה?
  • למי מתאים תואר שני בטכנולוגיות למידה דיגיטלית? (מי קהלי היעד?)
  • מה הדבר הכי חשוב שצריך לעשות בשנה הקרובה בלמידה? (בעקבות ההמשכיות של הקורונה)
  • אין למידה א-סינכרונית, ללא למידה זו אי אפשר לייצר פרסונליזציה מאחר ואין איסוף נתונים. מה דעתך?
  • האם יש ביקוש למקצוע 'טכנולוגיות למידה דיגיטליות'?
  • איך אתה לומד משהו חדש?
  • האם התואר שלכם הוא עם תזה?
  • שאלה לקינוח: מה יותר אפקטיבי: למידה דיגיטלית או למידה פייס TO פייס (פרונטלית)?

שמעו בנגן

קישורים רלוונטיים

אתר מכללת האקדמית רמת גן – לחצו כאן

הרשמה לפרטים נוספים על התואר- לחצו כאן

סרטון עם פרופ' פרנק על התואר- לחצו כאן

האזינו בפלטפורמה הנוחה לכם

פרקים

שמעתם/ן על הספר 'למידה אבולוציונית'? בואו לקרוא עוד…

דילוג לתוכן