בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
- הכרות
- האם למידה כ'אסטרטגיה' היא היתרון האנושי של מדינת ישראל? 4 סוגי 'ההשתנות'
- כמה שונה תפקידך כמנכ"ל מטח מתפקידיך הקודמים?
- מה היה האתגר או הקושי הגדול ביותר במעבר בין הארגונים?
- מה המטרה המרכזית שלשמו הוקם מטח, האם הוא עובד למול ארגונים נוספים שונים? (חוץ ממשרד החינוך)
- גרשון הנגר, השכבה הווירטואלית ועוד
- מטח שואף להיות רלוונטי, האם להפעיל מערכת שידור לאומית (בקורונה) היא דרך רלוונטית לחינוך?
- נצבר הרבה ידע לאחר שנתיים לתוך הקורונה, מה עם הפקת לקחים? האם ואיך אתם מתכוננים לעתידים שונים אפשריים? האם ישנה היערכות כלשהי לעתידים אחרים של וירוס נוסף?
- חדשה: השנה תצא סביבה חדשה שתחליף את 'אופק'
- האם זה לא 'כשל שוק' שמשרד החינוך מסתמך על עמותות?
- למה מטח לא מייצרת תכנית לימודים היברידית משולבת בתוך מערכת ניהול למידה? בהסתכלות הוליסטית על הלמידה
- מודל החדשנות השיטתית
- עד כמה ההשפעה של מטח היא משמעותית, מה אתם יודעים להגיד במספרים?
- אם נחזור בזמן והיית פוגש את יוסי לפני שלוש שנים שנכנס לתפקידו, מה תרצה להגיד לו?
- איך אתה לומד משהו חדש?
- האם יש שאלה שהייתי צריך לשאול ולא שאלתי?