מלמידה פרונטלית להיברידית | שיר בוים שוורץ | פרק 56 | רעב לידע פודקאסט עם אור דניאל
תכירו את שיר בוים שוורץ, מנהלת חדשנות ומו"פ במטח (המרכז לטכנולוגיה חינוכית). שיר בעלת ניסיון רב בעולם פיתוח ועיצוב הלמידה ובמהלך הפרק הזה ננוע בחשיבות של הפדגוגיה, הטכנולוגיה וכיצד לשלב אותם בצורה נכונה. "האנלפאבתים של המאה ה-21 לא יהיו אלה שלא יודעים לקרוא ולכתוב אלא אלה שלא יודעים ללמוד" – פרק פילוסופי במיוחד על שנוגע בנקודות רגישות רבות בעולם הלמידה.

מוזמנים/ות לשתף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:

  • הכרות
  • מה את חושבת כיום על עולם ה'טכנולוגיות למידה'? (השועל והקיפוד)
  • מתחילים ב'קללות' מהן סוגי הלמידה פרונטלית והיברידית (לא התשובה שחשבתם)
  • הפנייה לדוגמאות על מרחבים 'פיזטליים'
  • מה הטיפים שלך איך להעביר למידה מ'פרונטלי' ל'היברידי'?
  • האם יש תהליך למידה שאי אפשר להמירו להיברידי? שהוא חייב להיות פרונטלי?
  • מה יותר אפקטיבי ללמוד בדיגיטלי או פרונטלי?
  • איך את לומדת משהו חדש?
  • מה יהיה? לאן זה הולך מפה?

שמעו בנגן

קישורים רלוונטיים

פרופיל הלינקדין של שיר: כאן

הציור/תמונה ששיר התייחסה אליו: כאן

הבלוג של שיר: כאן

דוגמאות למרחבים פיזיטליים: מרחב פיזיטלי ליום המשפחה: כאן

ג'ניאלי: כאן 

גוגל אלרט: כאן 

האזינו בפלטפורמה הנוחה לכם

פרקים

שמעתם/ן על הספר 'למידה אבולוציונית'? בואו לקרוא עוד…

דילוג לתוכן