בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
- הכרות
- מה זה מחוברות עובדים? האם יש הגדרה מדויקת? (4 התחומים העיקריים ממנה מורכבת 'מחוברות עובדים')
- כיום ישנה מגמה שקראו לה 'ההתפטרות הגדולה' – מה לדעתך אנשים גילו? האם זה מראה שיש משבר ב'מחוברות עובדים'?
- איך נתמודד עם השינוי התפיסתי שעובדים 'גילו מחדש את הבית' או לסירוגין 'פיתויי שכר' מחברות אחרות?
- איך ניצור מחוברות עובדים בארגון? יורדים לרזולוציות של התחומים העיקריים
- דיאגנוזה, שאלוני דופק ארגוני: מה שאני לא מודד אני לא מנהל
- הגדרת שגרות ניהול
- איך נזהה שעובד עוזב בגלל 'החלטות ארגוניות גדולות?'
- התפתחות מקצועית – אם אני לומד ומתפתח בעבודה (קריטי למחוברות ארגונית)
- האם אפשר באמת ליצור 'מחוברות ארגונית' בעידן בו אנשים מחליפים עבודה כל שנה?
- מה תגיד במשפט למנכ"לים/ות מנהלים/ות בכירים/ות שישכנע אותם על החשיבות של 'מחוברות עובדים'?
- סיפור מקור: תספר על הפיתוח של מודל תל"מ (תכנון לפי מצבים) בכמה מילים למי שלא מכיר
- איך אתה לומד משהו חדש? (שאלה חוזרת לכל מרואיין)
- האם יש משהו שהייתי צריך לשאול ולא שאלתי?