בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
o הכרות
o מה זה 'בוטקאמפ'? (ממה בוטקאמפ שונה מכל תכנית אחרת לכניסה לתפקיד / אונבורדינג?)
o למה לארגון לעשות בוטקאמפ?
o האם זה שווה כלכלית לעשות בוטקאמפ פנים ארגוני? איך אתם בודקים החזר השקעה?
o בואי נחקור את הבוטקאמפ שלכם כסיפור מקרה לעומק, מי הלומדים? איך לומדים ועוד
o האם הייתה נשירה? האם תעשו בוטקאמפים בצורה סדירה?
o איך אפשר לפתח מסלול למידה כשלא יודעים מי הלומדים/ות?
o מה האתגר הכי גדול בעבודה עם כל כך הרבה מומחה תוכן (15) על תוצר אחד- בוטקאמפ?
o מה המפתחות להצלחה של בוטקאמפ פנים ארגוני?
o המציאו מכונת זמן, אם היית יכולה לחזור להתחלה מה היית עושה אחרת?
o מה יעשו אנשי/נשות למידה מארגונים אחרים שאין להם תרבות למידה ותשומות לעשות בוטקאמפ. מה הטיפ הכי גדול שתיתני להם?
o איך את לומדת משהו חדש? (שאלה חוזרת לכל מרואיין/ת)