בפרק נדבר בין השאר על הסוגיות הבאות:
- הכרות
- מה זה תיק עבודות של מפתח/ת למידה? (מה תרצה לראות בתיק עבודות?)
- איזה תוצרים לשים בתיק עבודות? מה אמור להופיע ומה לא?
- כמנהל מתי לא תרצה לראות תיק עבודות? (לדוג' ג'וניור בעבודה ראשונה, משהי מנוסה מאוד)
- תרחיש: 'מה אתם הייתם עושים?'
- האם תיק עבודות יכול להיות פתרון לחוסר ניסיון במגזר מסוים? (למשל אשת חינוך שרוצה לעבור לעבוד כמפתחת הדרכה בעולם העסקי)
- 2 סנט עם מעבר מחינוך לעולם העסקי ונגיף הסטורליין
- עקרונות הזהב של עידו 'מה חייב להיות בתיק עבודות' שיגרמו למנהל/ת המגייס/ת לחייך
- מילה וחצי על ריאיון
- כמנהל איך אני ניגש גם לקורות חיים וגם לתיק עבודות?
- 'תפקיד מפתח/ת הלמידה – צב או שועל'
- איך אתה לומד משהו חדש?
שמעו בנגן
קישורים רלוונטיים
ללינקדאין של עידו גנור כאן
פיתוח למידה אינטראקטיבית באמצעות Storyline – קורס מקוון באתר campusIL, מאת מדור טי"ל, קרית ההדרכה, צה"ל כאן
מסלול למידה עצמאית: ללמוד פיתוח למידה / פיתוח הדרכה – כאן
פוסט 'מתחילים לעבוד עם סטורליין'- כאן
בית למעצב.ות למידה (צפו בתיקי עבודות): כאן
ממילה לתמונה – הקורס המלא לעבודה עם מחוללי תמונות, מאת מתי מריאנסקי כאן